• ZGŁOŚ AWARIĘ TELEFONICZNIE
  1. Od poniedziałku do piątku zgłoszenia awarii należy dokonywać w godzinach od 700 -1500 pod numerem: 61 812 80 11 w Biurze Zarządu w Koziegłowach przy ul. Piaskowej 1.
  2. W poniedziałki w godz. od 1000-1700 oraz od wtorku do piątku w godz. od 1000-1600 pod numerem 61 652 65 99 w Biurze Obsługi Odbiorców w Czerwonaku przy ul. Działkowej 2
  3. Od poniedziałku do piątku w dni robocze w godz. od 1500 po południu do godz 700 rano dnia następnego oraz w dni wolne od pracy i święta przez całą dobe pod numerem 607 539 374
  4. Zgłoszenia awarii w dni robocze w godz. od 700 – 2000 można dokonać również pod numery przypisane poszczególnym miejscowościom:

695 985 601 (Kicin, Mielno, Dębogóra, Kliny)
609 829 200 lub 691 071 300 (Czerwonak)
601 855 554 lub 607 586 944 (Owińska, Potasze, Bolechowo,  Bolechowo Osiedle, Annowo Miękkowo, Bolechówko)
502 330 035
(Promnice, Szlachęcin, Trzaskowo)

        • ZGŁOŚ AWARIĘ MAILOWO

Zgłoszenia awarii należy dokonywać na adres e-mail: biuro@gpwczerwonak.pl

        • ZGŁOŚ AWARIĘ

Aby zgłosić awarię wystarczy wypełnić poniższy formularz:

[contact-form-7 404 "Nie znaleziono"]